Exercițiu japonez pentru fața de la riduri

exercițiu japonez pentru fața de la riduri

Yoga facială-ce este și cum ne ajută tenul Dermatoestetică Ești ferm convinsă că expresiile faciale sunt responsabile de îmbătrânirea tenului tău? Ai auzit de yoga, dar știi că se practică doar ca un exercițiu corporal, care te ajută să-ți calmezi mintea?

gimnastică japoneză

Mai nou, a apărut o nouă formă de yoga, o tehnică de rejuvenare a pieliinumită yoga facială, care promovează o serie de exerciții faciale care decongestionează mușchii faciali, oferind un aspect mai proaspăt și mai tânăr.

Ce este yoga facială?

exercițiu japonez pentru fața de la riduri curatare ten acasa

Practica de Yoga facială a apărut prima dată în Japonia, fiind preluată rapid în toată lumea. Propune stimularea și exersarea celor 57 de mușchi pe care îi regăsim pe față, pe gât sau pe scalp, cu scopul de a întineri pielea.

Yukuko Tanaka și masaj ei magic Zog

Yoga facială reprezintă o serie de exerciții faciale care îți pun fața în mișcare și care ajută la relaxarea și tonifierea mușchilor feței. Un studiu realizat de specialiștii de la JAMA Dermatology în urmă cu câțiva ani a scos în evidență faptul că există o legătură între un program de exerciții gândit pentru stimularea mușchilor faciali și aspectul întinerit al feței.

exercițiu japonez pentru fața de la riduri sfaturi anti-imbatranire din plante

Efectele pozitive au fost sesizate atât în structura superioară a obrazului, cât și în cea inferioară. Cum funcționează yoga facială? Mușchii vizați se regăsesc în zone precum pleoapa inferioară sau obraji.

La 78 de ani, Irina Loghin deţine secretul șocant pentru un ten de invidiat

Mișcări care relaxează mușchii suprasolicitați și care ajută la estomparea ridurilor. Acești mușchi sunt localizați pe frunte, între sprâncene și în jurul gurii.

exercițiu japonez pentru fața de la riduri crema hidratanta anti-imbatranire

Prin urmare, cu ajutorul acestor mișcări, mușchii se detensionează și se dezvoltă, revenind la locul lor, iar pielea care-i acoperă, îi urmează și începe să se tonifieze. Principalul avantaj al acestei metode constă în faptul că odată ce ai învățat mișcările, poți practica oricând și oriunde: în timp ce te uiți la un film sau citești o carte, la sala de sport sau în drum spre muncă.

Mișcări musculare recomandate în Yoga facială Odată cu înaintarea în vârstă, pielea își pierde din elasticitate și mici depozite de grăsime se insinuează între mușchi, iar pielea devine mai subțire.

  • Monitor manual elvețian de tensiune arterială anti-îmbătrânire
  • FrumusețeDe îngrijire a pielii Gimnastica japoneză pentru față: descriere, exerciții, performanță și recenzii Femeile în orice moment pentru a monitoriza cu atenție propria lor figura, a petrecut o mulțime de timp corectarea acesteia.
  • Dar mulți dintre ei uită despre fața lor sau doar nu-i dau atenție.

Cele mai eficiente exerciții pe care le poți testa sunt: Pentru obraji: Inspiră profund și cu gura închisă, suflă aerul în interiorul obrajilor, pentru ca pielea de la exterior să fie întinsă și cât mai elastică.

Repetă exercițiul de cinci ori. Continuă alimente care ajută la combaterea îmbătrânirii tragerea obrajilor in interior, ca atunci când bei suc cu paiul. Menține poziția pentru câteva secunde, apoi eliberează. Exercițiul stimulează mușchii obrazului inferior.

tipuri de masaj

Exercițiu japonez pentru fața de la riduri toată fața: Deschide gura, ca și cum ai scoate un țipăt și în același timp întinde-ți fruntea, fă ochii mari și scoate limba. Repetă mișcarea de trei ori, pentru cinci secunde. Pentru ochi: Fă ochii mari și ridică sprâncenele, ca și cum ai fi mirată de ceva.

Uită-te într-un punct fix timp de zece secunde și repetă exercițiul de cinci ori.

  1. Cel mai bine cotat crema hidratanta pentru fata anti-imbatranire
  2. 7 exerciții japoneze care te vor ajuta să arăți cu 7 ani mai tânăr – Wawlist

Care sunt rezultatele exerciţiilor de yoga? Un program de 30 de minute pe zi de exerciții faciale, care se derulează pe 20 de săptămâni, poate lua un an până la doi ani de pe față, în special în cazul femeilor de vârstă medie.

Conținutul articolului

În cazul lor s-a constatat că în urma exercițiilor, mușchii au început să se tonifice, ceea ce a determinat o restructurare a obrajilor și a împiedicat pierderea de elasticitate a pielii.

Chiar dacă nu practici yoga tradițională, poți să dai o șansă celei faciale să te ajute în rejuvenarea tenului.

exercițiu japonez pentru fața de la riduri crema de ochi pentru pliurile nazolabiale

Pune-ți fața în mișcare pentru un ten relaxat și o față fericită. Cere o programare in Centrul Dr. Leventer Victoriei sau Baneasa.

Mai multe despre acest subiect